Pagine

mercoledì 6 aprile 2011



NASCITA /לידה

È da molto tempo che vorrei scrivere ma c’è sempre qualcosa che mi interrompe. Finalmente ho trovato un po’ di tempo e sono sola. O meglio, quasi sola. Accanto a me c’è Yonathan, ha solo due settimane e una bella musica riempie l’ariaQuesto blog inizia appunto con la nascita di Yonathan, il mio secondo figlio e  fratello di Edoardo.La decisione è maturata durante il nono mese di gravidanza, il più pesante: avevo bisogno di un luogo grande come un quaderno dove poter fissare le immagini e le sensazioni, le ispirazioni e i colori, le cose che mi fanno felice.Ricordo i quaderni che riempivo da piccola, pieni di ritagli di riviste e collages di immagini. Ne realizzavo tantissimi, ed erano colmi di creatività, amore ed energia positiva. Volevo cercare di ripetere queste sensazioni e nel frattempo è nato Yonathan, un regalo bellissimo e indimenticabile che ha aggiunto valore a questo nuovo blog

                                                            


כבר הרבה זמן שאני רוצה להתחיל לכתוב ובכל פעם יש משהו שמעכב את כתיבתי והנה עכשיו שסוף סוף אני רגע לבד,כמעט לבד,עם יונתן בן השבועיים שישן פה לידי בעגלה ומוזיקה שקטה ברקע התיישבתי לכתוב.
אז בעצם הבלוג הזה מתחיל בלידה,לידתו של יונתן,בני השני אחיו של אדוארדו היחיד והמיוחד. בתקופה האחרונה של הריוני,בחודש האחרון והכבד מאוד החלטתי שאני גם רוצה שיהיה לי בלוג,רוצה מקום כמו מחברת גדולה שבה אוכל לכתוב קצת מכל דבר, כמו המחברות שהיו לי בילדות עם תמונות גזורות מהעיתון,שהייתי יושבת שעות ומדביקה אותן וכך ממלאת מחברות שלמות,קצת מכל דבר!
מין הרגשה ענקית של יצירה,של אהבה,של הבנה ושל הרבה אנרגיות טובות נולד רעיון הבלוג ויחד עם זה נולד לו יונתן,בלידה קלה וזריזה שלא אוכל לשכוח לעולם,קיבלתי עוד אחת ממתנות הבריאה המדהימות בעולם!!!





Edoardo & Yonathan

יונתן על שמיכת הטלאים של תהל

את תהל הכרתי דרך הפייס בוק כמובן עם שמיכות הטלאים המקסימות שלה בערך בחודש השביעי להריוני. לא חיכיתי אפילו רגע ומייד רציתי שליונתן תיהיה שמיכה בדיוק כזאת,אז פניתי לתהל והזמנתי את השמיכה! ואכן תוך מעט מאוד זמן השמיכה הגיעה אליי ורק חיכיתי כבר שיונתן ייצא שאוכל להשכיב אותו על תפארת הצבעים המקסימה הזאת והנה ישר המצלמה יצאה לפעולה!!!



תודה מיוחדת לבחורה מקסימה ומוכשרת שלשמחתי נהפכה גם לחברה,חגית אינגבר מתלתן שעזרה לי בהקמת הבלוג ונתנה לי הרבה טיפים טובים!!!



5 commenti:

  1. יעל ...איזה כיף ! האם אני המגיבה הראשונה שלך? גם זה כיף..ברכות ומזל טוב להולדת הנסיך השני. איזה אושר. שתהני ושתמחי ושתמשיכי לעדכן פה ובפייסבוק לעניין את כולם ביצירות המדהימות שלך!

    RispondiElimina
  2. תודה רבה ורד והדס!! ואכן את ה.-1!!!
    מקווה לעניין אותכם בפוסטים הבאים!!!

    RispondiElimina
  3. הי יעל. תתחדשי על הבלוג! כיף שיש פלטפורמה כזו, אני מאד אוהבת. מזל טוב להולדתו של יונתן, אני מאמינה שילך בדרכו של אדוארדו, והתברכת בילדים יפים! העבודות שלך מקסימות, והבלוג הוא דרך נוספת להראות אותן. שבוע מתוק!

    RispondiElimina
  4. Non so cosa abbaino detto negli altri commenti ma penso che siamo tutte d'accordo! Che meraviglie! i bimbi tu e il blog! Buona idea Yael penso che un blog sia il modo migliore per comunicare la tua arte sempre nuova! : ) ci vediamo presto!

    RispondiElimina
  5. CIAO!!!חמודה!
    איזה בנים חמודים יש לך... ואיזה יופי שאת מדברת איטלקית. גם לי יש בלוג מתורגם בעברית וספרדית... שבוע טוב!

    RispondiElimina